Marketingová komunikační strategie festivalu vážné hudby – MgA. Alena Řezníčková
MgA. Alena Řezníčková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikační strategie festivalu vážné hudby
Marketing Communications Strategy of a Classical Music Festival
Abstract:
Anotace Bakalářská práce Marketingová komunikační strategie festivalu vážné hudby se zabývá ve své teoretické části marketingovou komunikací a tvorbou komunikační strategie s ohledem na hudební sféru. Další části jsou zaměřeny na komunikační mix festivalu vážné hudby Hudba v zahradách a zámku. Dochází k charakteristice prostředí s ohledem na potřeby výzkumu a navržení komunikační strategie a následně …moreAbstract:
Annotation Diploma thesis “Marketing Communications Strategy of a Classical Music Festival” deals with the theory of marketing communications and designing of a communications strategy with emphasis on the music non-profit sphere. Next parts are concerned with the marketing communications mix of the classical music festival Music in the Gardens and the Chateau. The environment of the festival is analysed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 6. 2011
Identifier:
https://is.jamu.cz/th/g3dso/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Kristýna Štěpánková
- Reader: PhDr. Vladimír Hřebíček
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘEZNÍČKOVÁ, Alena. \textit{Marketingová komunikační strategie festivalu vážné hudby}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno, Faculty of Music. 2011. Available from: https://theses.cz/id/rehenf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/g3dso/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of MusicBachelor programme / field:
Art of Music / Music Management
Theses on a related topic
-
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing v neziskové organizaci
Sabina Koutenská -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing v neziskové organizaci
Yelizaveta Makeyeva -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Iva Jandíková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Eva Kadlecová