Marketingová komunikační strategie festivalu vážné hudby – MgA. Alena Řezníčková
MgA. Alena Řezníčková
Bakalářská práce
Marketingová komunikační strategie festivalu vážné hudby
Marketing Communications Strategy of a Classical Music Festival
Anotace:
Anotace Bakalářská práce Marketingová komunikační strategie festivalu vážné hudby se zabývá ve své teoretické části marketingovou komunikací a tvorbou komunikační strategie s ohledem na hudební sféru. Další části jsou zaměřeny na komunikační mix festivalu vážné hudby Hudba v zahradách a zámku. Dochází k charakteristice prostředí s ohledem na potřeby výzkumu a navržení komunikační strategie a následně …víceAbstract:
Annotation Diploma thesis “Marketing Communications Strategy of a Classical Music Festival” deals with the theory of marketing communications and designing of a communications strategy with emphasis on the music non-profit sphere. Next parts are concerned with the marketing communications mix of the classical music festival Music in the Gardens and the Chateau. The environment of the festival is analysed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2011
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/g3dso/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Kristýna Štěpánková
- Oponent: PhDr. Vladimír Hřebíček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/g3dso/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební manažerství
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing v neziskové organizaci
Sabina Koutenská -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing v neziskové organizaci
Yelizaveta Makeyeva -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Iva Jandíková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Eva Kadlecová