Možnosti podpory podnikání pro začínající podniky – Bc. Romana Váhovská
Bc. Romana Váhovská
Bakalářská práce
Možnosti podpory podnikání pro začínající podniky
Possibilities of Enterpreneurship Support for Nascent Enterprises
Abstract:
The goal of my bachelor thesis „ Possibilities of Entrepreneurship Support for Nascent Enterprises “ is to analyze all possible forms of support relevant to start-ups. The first part will discuss the theoretical forms of financial support from the European Union. The second part analyzes the company „MFJ, s. r. o.“ and based on theoretical knowledge from the first part, I will elaborate and analyze …víceAbstract:
Predmetom bakalárskej práce „Možnosti podpory podnikania pre začínajúce podniky“ je zanalyzovať všetky možné formy podpory relevantné pre začínajúcich podnikateľov. Prvá časť práce bude v teoretickej rovine rozoberať formy podpory zo zdrojov Európskej únie. V druhej časti, na základe teoretických poznatkov z prvej časti práce, vytvorím konkrétnu dotačnú stratégiu pre podnik MFJ, s. r. o., s následným …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uxi8k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2017
- Vedoucí: Ing. Peter Marinič, Ph.D.
- Oponent: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík