Bc. Sára Staňková

Master's thesis

Identita a image značky Nature Box na českém trhu

BRAND IDENTITY AND IMAGE OF NATURE BOX ON THE CZECH MARKET
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na analýzu rozdílu mezi identitou a image značky Nature Box na českém trhu. Identita značky se týká základních charakteristik a hodnot, které ji definují, zatímco image odkazuje na vnímání a postoj, který si veřejnost o značce vytváří. Cílem této práce je poskytnout ucelený obraz o vnímání identity a image značky Nature Box na českém trhu a vytvořit doporučení pro další rozvoj …more
Abstract:
This work focuses on analyzing the difference between the identity and image of the Nature Box brand in the Czech market. The brand's identity refers to its fundamental characteristics and values that define it, while the image refers to the public perception and attitude towards the brand. The aim of this work is to provide a comprehensive view of the perception of the identity and image of the Nature …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Reader: Lukáš Mazánek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON