Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální – Bc. Lucie PŠENICOVÁ, DiS.
Bc. Lucie PŠENICOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální
Support measures for pupils with mental disabilities in elementary school and special primary school
Anotace:
Obsahem diplomové práce je analýza problematiky vzdělávání žáků s mentálním postižením na základní škole a základní škole, či ve třídě, zřízené podle §16 odstavce 9 školského zákona, s podporou podpůrných opatření. Zaměřuje se na samotné vnímání vzdělávání žáků s mentálním postižením z pohledů pedagogů, analyzuje úrovně péče, volby a vliv podpůrných opatření. Teoretická část rozebírá specifika druhů …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of the issues of education for mentally handicapped pupils at elementary school and elementary school, or in a class, established according to §16, paragraph 9 of the Education Law, with an aid of supporting measures. It focuses on the perception of mentally handicapped pupils from the perspective of teachers, analyzes the levels of care, options, and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PŠENICOVÁ, Lucie. Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Problematika výběru dalšího vzdělávání a podpory pro absolventy základní školy speciální z pohledu rodičů
Silvie Začalová -
Využití prvků dramatické výchovy při vzdělávání žáků základní školy speciální
Jitka Špuláková -
Možnosti uplatnění na pracovním trhu u osob se souběžným postižením více vadami po ukončení vzdělávání na základní škole speciální
Dana Kousalová -
Logopedická intervence u žáků s mentálním postižením vzdělávaných v základní škole speciální
Hana Karpíšková -
Specifika vyučování v základní škole speciální
Barbora Kozáková -
Profesní kompetence a osobnostní předpoklady pedagoga na základní škole speciální v Pardubickém kraji
Radka Laštovičková -
Působení asistenta pedagoga v základní škole speciální
Natálie Hubatková -
Připravenost pedagogů na společné vzdělávání žáků s mentálním postižením a narušenou komunikační schopností na základních školách v České republice
Michaela Kolaříková