Společenská odpovědnost podniku jako faktor konkurenceschopnosti – Elen Jeřábková
Elen Jeřábková
Diplomová práce
Společenská odpovědnost podniku jako faktor konkurenceschopnosti
Corporate Social Responsibility of Firm as a Factor of Competitiveness
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na aplikaci konceptu společenské odpovědnosti podniku (CSR) v podmínkách českých podniků. Cílem práce je zpracovat teoretická východiska k tématu společenské odpovědnosti podniků a následně je aplikovat ve vybraném českém podniku. Na základě provedené analýzy jsou navržena konkrétní doporučení pro další vývoj podniku. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou …víceAbstract:
This thesis is focused on the application of corporate social responsibility (CSR) concept in Czech companies. The goal of this thesis is to process theoretical concepts of corporate social responsibility followed by their applications in a chosen Czech company. Specific recommendations for further development of the company is based on the conducted analysis. The thesis is divided into two parts, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 2. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79671
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
- Vedoucí: Simona Činčalová
- Oponent: Jiří Dvořák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79671
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia