Metodika nácviku in-line bruslení pro děti mladšího školního věku – Zora ŠAŠKOVÁ
Zora ŠAŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Metodika nácviku in-line bruslení pro děti mladšího školního věku
Methodology of in-line skating practise for junior school age children
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo sestavení metodické řady pro nácvik základních pohybových dovedností v inline bruslení pro děti mladšího školního věku. Teoretická část představuje inline bruslení jako novou, populární pohybovou aktivitu, dále seznamuje se zvláštnostmi věkové skupiny 6-12 let, vhodnými učebními postupy a metodami při její výuce. Metodická část je doplněna o podrobný obrazový materiál …moreAbstract:
The main objective of this thesis was a composition of metodology of basic inline skating skills for junior age children. The teoretical part presents inline skating as a new and popular type of physical activity. It also introduces the differences of the specific age group, adequate teaching methods, techniques and attitudes towards this group. Detailed photographic documentation complement helps …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Daniela Benešová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠAŠKOVÁ, Zora. Metodika nácviku in-line bruslení pro děti mladšího školního věku. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Physical Education in Education
Theses on a related topic
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ