Bc. Lenka BOBÁLOVÁ

Master's thesis

Projekt implementace CRM systému v překladatelské agentuře Zelenka

CRM system implementation project in translation agency Zelenka
Abstract:
Význam stálých a přínosných zákazníků pro úspěch firem neustále roste. Proto je dů-ležité věnovat stále více pozornosti budování kvalitních vztahů s těmito zákazníky. Jednou z možností, jak upevňovat tyto vztahy, je jejich řízení pomocí CRM. Ve své práci jsem se zabývala zaváděním CRM systému do firmy Agentura Zelenka. Zaměřila jsem se na přínosy, které tato inovace firmě přinese, a následně jsem vypracovala …more
Abstract:
The significance of permanent and beneficial customers for company{\crq}s success is steadily growing. This is why it is important to pay more and closer attention to building quality relationship with these customers. One of the possibilities in firming-up these rela-tionships is their management through CRM. My work concerned the introduction of a CRM system in the Zelenka Language Agency. I have …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2005
Accessible from:: 13. 5. 2005
Identifier: 985

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2005

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BOBÁLOVÁ, Lenka. Projekt implementace CRM systému v překladatelské agentuře Zelenka. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.