Heidi ŠÍMOVÁ

Bachelor's thesis

Projektová metoda jako prostředek k posilování samostatnosti dětí předškolního věku.

Project method as an instrument to strengthening independence of children at preschool age.
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je využití projektové metody a projektového vyučování jako prostředku pro rozvoj samostatnosti a také základu vlastní zodpovědnosti dítěte, která je přiměřená jeho věku. Aby mohlo dítě prozkoumávat svět kolem sebe, je nutné dostatečně podnětné prostředí, ve kterém má možnost rozvíjet svou zvídavost, tvořivost a samostatnost. V teoretické části se zaobírám historií projektového …more
Abstract:
The aim of this thesis is usage of project method and project teaching as an instrument for development of independence and responsibility of child, which is adequate to its age. To explore the world around, child needs stimulative surrounding in which it has the opportunity to develop its curiosity, creativity and independence. In the theoretical part the author writes about history of project teaching …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠÍMOVÁ, Heidi. Projektová metoda jako prostředek k posilování samostatnosti dětí předškolního věku.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta