Dan Dang DINH
Bakalářská práce
Podnikatelské plánování
Business planning
Anotace:
Cílem bakalářské práce je posoudit, jestli by podnikatelský plán fungoval a funkčnost podniku za daných podmínek. Dílčí cíle práce obsahují: teoretické poznatky ke zpracování podnikatelského plánu. Praktická část bude obsahovat personální činnost, PEST analýza zkoumající trh, marketingový výzkum pomocí metody 4P. Výsledek této práce bude pomáhat investorům s rozhodováním, zdali do podniku investovat …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to develop a business plan for the establishment and operation of a food factory for fruit syrups and roasted teas. The thesis contains a theoretical and practical part. The theoretical part contains the legislative requirements necessary for the establishment of the company itself, methods and tools for compiling the procedure (description of business opportunities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Benda
- Oponent: Lukáš Mazánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová