Validace nových příležitostí pro organizaci pomocí crowdfundingu – Bc. Ondřej Písek, MBA
Bc. Ondřej Písek, MBA
Diplomová práce
Validace nových příležitostí pro organizaci pomocí crowdfundingu
Validation of the organization’s new oportunities through crowdfunding
Anotace:
Diplomová práce pojednává o crowdfundingu jakožto způsobu financování především start-upů a o možnostech jeho alternativního použití zavedenými firmami k ověření tržního zájmu o jejich produktové koncepty. Obsažená případová studie analyzuje crowdfundingovou kampaň realizovanou sdružením CZ.NIC za účelem ověření poptávky trhu po konceptu domácího routeru Turris Omnia vyvinutého v rámci svého bezpečnostního …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on crowdfunding as a way of financing especially start-ups and is also interested on possibilities of its alternative use by established firms to validate a market interest in their product concepts. The included case study analyzes the crowdfunding campaign performed by CZ.NIC to verify the demand for the concept of home router Turris Omnia developed under its security …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i4hcs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2017
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Diskurzivní analýza crowdfundingové kampaně Amandy Palmer
Filip Šťastný -
Marketingový plán společnosti
Ondřej Zuzaňák