Peter Rapan
Bakalářská práce
Design / Redesign
Design / Redesign
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu vizuální identity pro vlastní značku v oboru designu. V teoretické části se věnuji stručné historii grafiky, základním pojmům, příkladům designu a redesignu v praxi, teorií barev a stručnou psychologií barev. Dále se zde věnuji typografii, brandingu a prezentaci značky. V praktické části je popsán stav značky před redesignem, stanoven cíl a záměr redesignu, provedena …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the creation of a visual identity for one's own brand in the field of design. In the theoretical part, I focus on a brief history of graphics, basic concepts, examples of design and redesign in practice, color theory and a brief psychology of colors. I also deal with typography, branding and brand presentation. In the practical part, the state of the brand before the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB14675
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2023
- Vedoucí: MgA. Petr Hůza
- Oponent: MgA. Tomáš Moravec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 9. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Grafická a intermediální tvorba / Grafická a intermediální tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Vizuální identita hudebního interpreta
Ester Hlavová -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita ve státní správě
Markéta Myšková -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová -
Vizuální identita gastronomického podniku
Hana VYSLOUŽILOVÁ -
Vizuální identita hudebního festivalu
Aneta Babišová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses rh6vyx rh6vyx/4
21. 9. 2023
Složky
Soubory
Kohout, J.
22. 9. 2023
Kohout, J.
22. 9. 2023