Chování spotřebitele při nákupu kosmetických výrobků – Bc. Lucie Pařízková
Bc. Lucie Pařízková
Diplomová práce
Chování spotřebitele při nákupu kosmetických výrobků
Consumer behaviour during the purchase of cosmetic products
Anotace:
Tato závěrečná práce se zabývá chováním spotřebitele při nákupu kosmetických produktů, a to se zaměřením na produkty pleťové kosmetiky a na ženy. Cílem práce je zformulovat na základě výsledků dotazníkového šetření několik doporučení pro výrobce a prodejce pleťové kosmetiky, která by jim mohla pomoci lépe identifikovat preference zákaznic při nákupu pleťové kosmetiky a dále jim umožnit upravit či zlepšit …víceAbstract:
This thesis deals with consumer behaviour during the purchase of cosmetics products, focusing to skin care products and to women’s segment. The purpose of this work is to formulate several recommendations for the manufacturers and sellers of skin care products based on the results of the questionnaire survey. These recommendations could help them to better identify customers preferences during the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Foreign Market Entry Strategies and Challenges that Enterprises May Face: Turkish Leather Manufacturer`s Entry Into the Czech Market
Mediha Dilara Aktaş -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Social and psychological aspects of the influence of stereotypes on the behaviour of consumers on the Russian market
Svetlana Shumilova -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Identification of Consumer Attitudes Towards the Brand of Biscuits in the Indian Market
John Love Joy Sahaya Raj -
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
Sruthish Sivakumar -
Identification of Brand Preferences in the Cola Beverages Market
Aarthi Muthulingam