Struktura podpůrných opatření u žáků se zrakovým postižením na střední škole – Radek HUŠTAN
Radek HUŠTAN
Bachelor's thesis
Struktura podpůrných opatření u žáků se zrakovým postižením na střední škole
Structure of support measures for pupils with visual disabilities in high school
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vzdělávání osob se zrakovým postižením na středních školách v České republice. Hlavním předmětem výzkumu jsou podpůrná opatření, která mohou být daným osobám poskytnuta v průběhu studia, během přijímacího řízení a absolventských nebo jiných zkoušek. Teoretická část této práce se zabývá nejdříve obecně zrakovými vadami, jejich dělením, etiologií vzniku a …viacAbstract:
This thesis deals with the issue of educating of people with visual impairment at high schools in the Czech Republic. The main subject of the research is the extent supportive measures that can be provided to the affected people during their studies, during the admission procedure and during graduation or other examinations. The theoretical part of this work deals primarily with visual impairments …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Hana Novohradská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUŠTAN, Radek. Struktura podpůrných opatření u žáků se zrakovým postižením na střední škole. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Inkluzivní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v regionu Opavska
Veronika Hendrichová -
Názory pedagogů mateřských škol na inkluzívní vzdělávání
Karolína ŽIŽKOVÁ -
Inkluzivní přístupy k dětem se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním vzdělávání
Monika Prchalová -
Inkluzivní vzdělávání žáka se spinální svalovou atrofií a odlišným mateřským jazykem na běžné základní škole
Hana Váňová -
Inkluzivní vzdělávání a postoj předškolních pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání v Plzeňském kraji
Michaela Dyrczyk -
Spolupráce speciálně pedagogického centra a základní školy při realizaci podpůrných opatření v procesu inkluzivního vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Eva Šmídová -
Preventivně výchovná činnost v oblasti ochrany obyvatelstva u zrakově postižených osob
Lenka Veverková -
Komunitní plánování sociálních služeb a opatření se zaměřením na optimalizaci sociálního začlenění osob se zrakovým postižením
Eliška KUBEŠOVÁ