Analýza zákaznické spokojenosti: hledání parametrů aktivní kvality v případě restauračního zařízení – Darya Surauniova
Darya Surauniova
Bachelor's thesis
Analýza zákaznické spokojenosti: hledání parametrů aktivní kvality v případě restauračního zařízení
Customer Satisfaction: finding parameters of active quality in a restaurant facility.
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na zjišťování parametrů aktivní kvality v případě restauračního zařízení. Cílem bakalářské práce je analýza zákaznické spokojenosti a hledání parametrů aktivní kvality v restauraci Birchaus v Bělorusku. V práci je popsán postup uplatnění a zpracování Kano analýzy v podniku a vysvětleny její výsledky. Hlavním doporučením je zaměřit se na povinné požadavky od nejvíce ovlivňujících …viacAbstract:
Bachelor thesis is focused on finding parameters of active quality in a restaurant facility. The aim is to analyse customer satisfaction in a restaurant Beer House in Belarus. The thesis describes the application of Kano analysis and explains results. The main recommendation is to focus on the Must -be requirements from the most affecting dissatisfaction to the least. When measures would change attendance …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Tomáš Kincl, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SURAUNIOVA, Darya. \textit{Analýza zákaznické spokojenosti: hledání parametrů aktivní kvality v případě restauračního zařízení}. Online. Bakalárska práca. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/rhjfkf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
An Analysis of Service Quality in Chosen Prague Wineries
Kateryna Pohrebniak -
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Kristýna Hochová
Názov
Vložil
Vložené
Práva