Bc. Adéla Nevrtalová

Bachelor's thesis

Marketingové analýzy

Marketing analysis
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje přiblížení problematiky marketingových analýz. Charakterizuje jednotlivé nástroje marketingové analýzy, které jsou nezbytné k úspěšnému marketingu. Ten zajistí pevné postavení společnosti na trhu. Cílem práce je zjistit, zda turisté využívají k pořízení své dovolené cestovní kancelář nebo cestují samostatně a využívají k tomu webové prodejce letenek. A jaké faktory při výběru …more
Abstract:
This bachelor’s thesis focuses on marketing analysis and characterises its different tools which are seen as an imperative for successful marketing strategy and consequential competitive advantage within the industry. The aim of this thesis is to explore customer behaviour and trends in holiday travel purchasing. Specifically, whether customers prefer travel agency packages or making individual plans …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 8. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 9. 2021
  • Supervisor: Ing. Zuzana Boháčová
  • Reader: Ing. Denis Drexler, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS University

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management