Srovnání profesního jednání učitele dospělých a učitele střední školy – Simona Roučková
Simona Roučková
Bakalářská práce
Srovnání profesního jednání učitele dospělých a učitele střední školy
A comparison of professional behaviour of an adult education teacher and a secondary school teacher
Anotace:
Tématem této práce je srovnání profesního jednání dvou kategorií pedagogických pracovníků – učitele dospělých a učitele střední školy. Část teoretická definuje základní charakteristiku učitele, osobnost učitele, učitelství jako profesi, profesní jednání učitele včetně hlavních charakteristik specifických pro učitele dospělých a učitele střední školy. Část empirická se zabývá vyhodnocováním dat zjištěných …víceAbstract:
The subject of this thesis is a comparison of professional behaviour of an adult teacher and a secondary school teacher as two categories of educators. The theoretical section defines the basics of teacher´s characteristics, teacher´s personality, teaching profession, teacher´s professional behaviour including the principal characteristics specific for an adult teacher and a secondary school teacher …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2012
Identifikátor:
http://is.akcentcollege.cz/th/4307/ac_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 9. 2012
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Jaroslava Vašutová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Květa Suchánková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKCENT CollegeAKCENT College
Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Angličtina jako cizí jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Dospělý návštěvník jako cílová skupina edukační činnosti muzea
Zdenka Broušková -
Mladiství a mladí dospělí jako zájmová skupina veřejné politiky
Veronika Vojtěchová -
Potřeby dospělých osob, které v dětství prožily sexuální zneužití, a jejich očekávání od organizací poskytujících služby této cílové skupině
Adéla Šolcová -
NEDESTRUKTIVNÍ ZKOUŠENÍ MATERIÁLU:
Tomáš Kadeřábek -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Kariérní volba spojená s volbou střední školy a následná adaptace žáků na střední škole v době přeplněných kapacit středních škol
Anna Stratilová -
Zátěž z pohledu učitelů střední školy ve školním roce 2021-2022
Klára Mokrá -
Začínající učitel střední odborné školy z pohledu zkušených učitelů.
Lucie ANDÓDY