Hodnocení ve výtvarné výchově na středních školách – Štěpán ŠULC
Štěpán ŠULC
Bakalářská práce
Hodnocení ve výtvarné výchově na středních školách
Assessment in art education at secondary school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá hodnocením ve výtvarné výchově na středních školách. Teoretická část se zaměřuje nejprve na vymezení pojmu hodnocení v obecném pojetí. Na tuto část navazuje školní hodnocení se svými typy a formami. Další kapitoly pojednávají o hodnocení kreativních výstupů a o vzdělávacích programech. Ve výzkumné části práce bylo cílem zjistit, jakým způsobem učitelé ve výtvarné výchově …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with evaluating art education in high schools. The theoretical part focuses on defining the term evaluation in general terms. This part is followed by school evaluation with its types and forms. The next chapters deal with the evaluation of creative outputs and educational programs. In the research part of the work the goal was to determine how teachers in art education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Iva Žlábková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠULC, Štěpán. Hodnocení ve výtvarné výchově na středních školách. Č. Budějovice, 2021. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávací programy pro chemii
Klára Baková -
Školní družiny a školní vzdělávací programy
Alena ŠŤASTNÁ -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Vzdělávací programy z pohledu výsledků praktických aplikací
Michaela Gagová -
Školní vzdělávací programy v praktických školách
Jiří Fryč -
Školní vzdělávací programy a rozvoj kompetencí (se zaměřením na biologii)
Alžběta Pastrnková -
Přírodovědné výukové programy s prvky projektového vyučování pro 2. třídu ZŠ
Hana ŠLAPÁKOVÁ -
Formy hodnocení výkonu pracovníků
Jana Pohanková
Název
Vložil
Vloženo
Práva