Vliv kontroverzních reklamních kampaní firmy United Colors of Benetton na emoce spotřebitelů ve vybraných zemích – Pavla Otenšlégrová
Pavla Otenšlégrová
Bachelor's thesis
Vliv kontroverzních reklamních kampaní firmy United Colors of Benetton na emoce spotřebitelů ve vybraných zemích
The influence of controversial advertising campaigns of United Colors of Benetton on the emotions of consumers in selected countries
Abstract:
Bakalářská práce na téma "Vliv kontroverzních reklamních kampaní firmy United Colors of Benetton na emoce spotřebitelů ve vybraných zemích" se zabývá kontroverzními reklamními kampaněmi firmy United Colors of Benetton a tím, jaké emoce v souvislosti s nimi spotřebitelé pociťují. V teoretické části jsou popsány aspekty, které mohou ovlivnit rozhodování spotřebitele. Cílem praktické části bylo zjistit …moreAbstract:
This Bachelor's Thesis on "The influence of controversial advertising campaigns of United Colors of Benetton on the emotions of consumers in selected countries" discusses the controversial advertising campaigns of the company United Colors of Benetton and the emotions felt by consumers in response to these campaigns. The theoretical section describes the aspects, which can influence the decision-making …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44932
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2015
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Marcela Zamazalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OTENŠLÉGROVÁ, Pavla. \textit{Vliv kontroverzních reklamních kampaní firmy United Colors of Benetton na emoce spotřebitelů ve vybraných zemích}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2014. Available from: https://theses.cz/id/riku3q/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44932
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Vyhodnocení reklamní kampaně marketingové firmy
Petra Rybárová -
Plánování reklamní kampaně marketingové firmy
Petra Rybárová -
Efektivita reklamy a reklamní kampaně v Česke republice u vybraného doplňku stravy.
Aneta Drastíková -
Marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at generation Z
Terézia Čížiková -
Controversial advertising – a case study of United Colors of Benetton.
Anastasiia Panasiuk -
Vliv známosti značky United Colors of Benetton na rozhodování spotřebitele o nákupu
Lenka Mašková -
Analýza reportážní reklamy United Colors of Benetton
Nikol Šuleřová -
Analýza komunikační strategie United Colors of Benetton
Zuzana Čermáková