Product placement v evropské směrnici a v marketingové praxi – Mgr. Jan Mušálek
Mgr. Jan Mušálek
Diplomová práce
Product placement v evropské směrnici a v marketingové praxi
Product Placement in European Directive and in Marketing Practice
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou product placementu v české marketingové praxi ve světle možností budoucí právní úpravy poskytnuté směrnicí 2007/65/ES. Vyjadřuje se k alternativám právní úpravy product placementu - zákazu tak, jak funguje dnes, či liberalizaci s omezujícími podmínkami.Abstract:
Thesis deals with product placement in Czech marketing practice in the light of possibility of regulations given by EC directive 2007/65/EC. It arbitrates alternatives of product placement regulation - ban as it works now or liberalization under restrictive conditions.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m2v40/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2009
- Vedoucí: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace - product placement
Yuliia Makarova -
Marketingová komunikace - product placement
Elias Salim -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product placement ve filmu LEGO příběh a LEGO Batman film
Dominik Moser -
Marketingová komunikace - product placement
Karyna Vasiuk -
Product placement v anglicky mluvených filmech a televizních pořadech
Jakub Vondrášek -
Product placement a jeho vnímání českým a slovenským spotřebitelem
Petra Dvorská