Zuzana Cimmermanová
absolventská práce studenta CŽV
Nocování se strašidly
Spooky Night
Abstract:
Tato závěrečná práce "Nocování se strašidly" se zabývá učením formou prožitku a rozvojem spolupráce u dětí 5. ročníku základní školy, které jsou ještě stále v mladším školním věku. A to při noční ,,bojové" hře s přespáním ve škole. Práce se dále se zaměřuje na motivaci dětí ke spolupráci a uplatnění nabytých znalostí v praxi. Teoretická část se zabývá především charakteristikou dětí mladšího školního …moreAbstract:
This final work "Spooky night" deals with learning in the form of experience and the development of cooperation among children in the 5th year of elementary school, who are still of younger school age. And that during a nighttime "combat" game with a sleepover at school. The work also focuses on motivating children to cooperate and applying the acquired knowledge in practice. The theoretical part deals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Gabriela Čavojská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CIMMERMANOVÁ, Zuzana. \textit{Nocování se strašidly}. Online. Final thesis of the lifelong learning student. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/riqk8t/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Cimmermanová, Zuzana. Nocování se strašidly. Liberec, 2022. závěrečná práce (). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and Educationceloživotní / field:
Další vzdělávání pedagogických pracovníků / Studium v oblasti pedagogických věd - vychovatelství
Theses on a related topic
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ