Zuzana Cimmermanová
absolventská práce studenta CŽV
Nocování se strašidly
Spooky Night
Anotace:
Tato závěrečná práce "Nocování se strašidly" se zabývá učením formou prožitku a rozvojem spolupráce u dětí 5. ročníku základní školy, které jsou ještě stále v mladším školním věku. A to při noční ,,bojové" hře s přespáním ve škole. Práce se dále se zaměřuje na motivaci dětí ke spolupráci a uplatnění nabytých znalostí v praxi. Teoretická část se zabývá především charakteristikou dětí mladšího školního …víceAbstract:
This final work "Spooky night" deals with learning in the form of experience and the development of cooperation among children in the 5th year of elementary school, who are still of younger school age. And that during a nighttime "combat" game with a sleepover at school. The work also focuses on motivating children to cooperate and applying the acquired knowledge in practice. The theoretical part deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Čavojská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CIMMERMANOVÁ, Zuzana. \textit{Nocování se strašidly}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/riqk8t/.
Jak správně citovat práci
Cimmermanová, Zuzana. Nocování se strašidly. Liberec, 2022. závěrečná práce (). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáceloživotní / obor:
Další vzdělávání pedagogických pracovníků / Studium v oblasti pedagogických věd - vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ