Bc. Hana Hemzová
Master's thesis
Dramatická výchova v galerijní praxi
Drama education in gallery's practice
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se zabývá využitím dramatické výchovy jako zprostředkovatele estetického prožitku v rámci galerijní pedagogiky. Cílem této práce není ukázat, jakým způsobem má galerijní pedagog pracovat, ale jaké postupy může při své práci využít. Práce je tvořena pěti kapitolami. V první kapitole odkazuje k samotnému pojmu galerijní pedagogiky. Zabývá se specifiky práce galerijního pedagoga …moreAbstract:
This thesis primarily addresses the applications of drama education as a mediator towards an aesthetic experience within the gallery's pedagogy. The aim of this thesis is to familiarize the reader with various ways of art mediation. The first part of the thesis touches upon the actual conception of gallery's pedagogy; it introduces the gallery instructor's particularities and means being used within …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 1. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/nrohc/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 2. 2011
- Supervisor: Mgr. Eva Dittingerová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Estetic Education
Theses on a related topic
-
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Vzdělávací programy v Moravské galerii v Brně - současnost a návrh dalšího rozvoje
Jana Běhounková -
Spolupráce knihoven a mateřských škol se zaměřením na literárně vzdělávací programy v okresu Blansko
Kateřina Zahradníková -
Logopedická intervence v mateřské škole logopedické a běžné mateřské škole v Pardubickém kraji
Hedvika Hyláková -
Folklór jako příklad realizace průřezového tématu myšlení v evropských a globálních souvislostech v gymnaziálním vzdělávání
Adéla Kozlová -
Možnosti vzdělávacích programů v muzejních institucích pro rozvoj dětí a žáků s obtížemi v komunikaci
Barbora Kulihová -
Podklad pro doporučený postup v oblasti provádění klinických hodnocení ve zdravotnických zařízeních v ČR
Šárka Selvekerová -
Edukační programy ve výstavních institucích v Ústeckém kraji: návrh edukačních programů s ohledem na vzdělávací obsah předmětu Výtvarná výchova.
Šárka STUDECKÁ