Bc. Michal Bláha

Diplomová práce

Developing learner autonomy using portfolios in English in lower-secondary school

Developing learner autonomy using portfolios in English in lower-secondary school
Anotace:
Diplomová práce zkoumá význam rozvoje autonomie u žáků prostřednictvím různých aktivit na základní škole. Teoretická část představuje klíčové pojmy autonomie, autonomní učení, strategie a styly učení a koncept portfolia. Praktická část se zaměřuje na implementaci portfolia do výuky anglického jazyka v 6. ročníku ZŠ v 1. pololetí s cílem vést žáky k větší autonomii a převzetí odpovědnosti za své učení …více
Abstract:
The Master's thesis explores the importance of developing learner’s autonomy through a variety of activities at Elementary school. The theoretical part introduces the key concepts of autonomy, autonomous learning, learning strategies and styles, and the concept of a portfolio. The practical part focuses on the implementation of the portfolio in the English language classroom in the 6th grade of Elementary …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Irena Headlandová Kalischová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta