Developing learner autonomy using portfolios in English in lower-secondary school – Bc. Michal Bláha
Bc. Michal Bláha
Diplomová práce
Developing learner autonomy using portfolios in English in lower-secondary school
Developing learner autonomy using portfolios in English in lower-secondary school
Anotace:
Diplomová práce zkoumá význam rozvoje autonomie u žáků prostřednictvím různých aktivit na základní škole. Teoretická část představuje klíčové pojmy autonomie, autonomní učení, strategie a styly učení a koncept portfolia. Praktická část se zaměřuje na implementaci portfolia do výuky anglického jazyka v 6. ročníku ZŠ v 1. pololetí s cílem vést žáky k větší autonomii a převzetí odpovědnosti za své učení …víceAbstract:
The Master's thesis explores the importance of developing learner’s autonomy through a variety of activities at Elementary school. The theoretical part introduces the key concepts of autonomy, autonomous learning, learning strategies and styles, and the concept of a portfolio. The practical part focuses on the implementation of the portfolio in the English language classroom in the 6th grade of Elementary …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fk1xf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Irena Headlandová Kalischová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Fostering learner autonomy: action research
Ivana Juříková -
Students’ Autonomy: Developing individual learning plans at secondary school
Adam Zeisek -
Promoting Learner Autonomy through Reading Strategy Instruction in EFL Classes in Lower Secondary School
Karla Činčalová -
Learning Strategies: A Tool for Effective Vocabulary Learning of Adults on Their Pathway to Learner's Autonomy
Eva POKORNÁ -
Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ a role přesvědčení učitelů vztahující se k žákově autonomii a jejímu rozvíjení
Marie Chválová -
Textový editor - předmět rozšiřující Český jazyk, Anglický jazyk a Informatiku
Emil HORKÝ -
ELEKTRONICKÉ PORTFOLIO JAKO NÁSTROJ ROZVOJE AUTONOMIE A JAZYKOVÝCH KOMPETENCÍ VYSOKOŠKOLSKÝCH STUDENTŮ VE VÝUCE ODBORNÉHO ANGLICKÉHO JAZYKA
Linda POSPÍŠILOVÁ -
Využití autentických materiálů k podpoře autonomie ve výuce AJ u dospělých a mladých dospělých
Soňa Šamánková