Muzeum umění a galerie jako prostor pro edukační program – Bc. Nikol PINTOVÁ
Bc. Nikol PINTOVÁ
Diplomová práce
Muzeum umění a galerie jako prostor pro edukační program
Art museum and gallery as a space for educational program
Anotace:
V současném diskurzu hrají muzea a galerie klíčovou roli, neboť aktivně přispívají k utváření a ovlivňování veřejného dialogu o umění a kultuře. Při zkoumání historického vývoje muzeí a galerií, jejich vlivu na umělce a jejich zapojení do různých forem uměleckého vyjádření je zřejmé, že tyto instituce mají v dynamickém prostředí současného umění značný význam.Abstract:
In the current discourse, museums and galleries play a key role as they actively contribute to shaping and influencing public dialogue about art and culture. By exploring the historical development of museums and galleries, their influence on artists, and their involvement in various forms of artistic expression, it is evident that these institutions hold significant importance in the dynamic environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Květa Jordánová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PINTOVÁ, Nikol. Muzeum umění a galerie jako prostor pro edukační program. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dějiny umění / Dějiny umění
Práce na příbuzné téma
-
Edukační program „Duševní hygiena pro seniory“
Markéta Píšová -
Edukační programy ve výstavních institucích v Ústeckém kraji: návrh edukačních programů s ohledem na vzdělávací obsah předmětu Výtvarná výchova.
Šárka STUDECKÁ -
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Muzeum jako misto prezentace umeni, MuseumsQuartier a Museum Moderner Kunst Stiftung Ludwig Wien
Lucie Drdová -
Muzeum branding: případové studie Národní galerie Praha, Dům umění Brno a Západočeskou galerii v Plzni
Barbora Doubková -
Muzejní edukace seniorů zaměřená na výtvarné umění. Návrh edukačního programu pro Muzeum města Brna
Sabina Sigmundová -
Výstavy a symposia „Hi-Tech/Umění“ v Brně v letech 1992 – 1997 v kontextu výstav umění nových médií v České republice
Eliška Fajkusová -
Rodina ako formotvorné prostredie. Umelec v roli rodiča.
Patrícia GRUNDZOVÁ