Televizní reklama z pohledu kognitivní teorie – Bc. Radek Hylmar
Bc. Radek Hylmar
Master's thesis
Televizní reklama z pohledu kognitivní teorie
Television advertisement from the cognitive point of view
Anotácia:
Zkoumali jsme televizní reklamu z pohledu kognitivní teorie. Hlavním zdrojem našich analýz byly reklamy z českých televizních kanálů (Čt1, Čt2, Nova a Prima), ale využili jsme i materiál dostupný na internetu (http://www.youtube.com). Nejprve jsme mluvili o reklamách z pohledu sémiopragmatiky. Díky tomu jsme viděli základní vlastnosti z textuálního, ale i z kognitivního pohledu. Především jsme shledali …viacAbstract:
We investigated the television advertisements from the cognitive point of view. The main resource of our analysis were advertisements from Czech TV channels (Čt1, Čt2, Nova and Prima), but we took some material from the internet as well (http://www.youtube.com). At first we spoke about commercials from the view of semiopragmatic. That shows us the main properties of television flow from the textual …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kh7fp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2007
- Vedúci: Mgr. Jakub Kučera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Film and Audio-Visual Culture Studies
Práce na příbuzné téma
-
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich -
Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů
Ester Horovičová -
Ruská televizní reklama
Lolita LITVINENKO -
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
Ekaterina Syreskina -
Reklama a její vliv na děti
Aneta KRNÁČOVÁ