Využití vizualizace při výuce anglického jazyka u osob s poruchou autistického spektra – Radka FLÍDROVÁ
Radka FLÍDROVÁ
Bakalářská práce
Využití vizualizace při výuce anglického jazyka u osob s poruchou autistického spektra
The use of visualization during teaching English to people with autism
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím vizualizace při výuce anglického jazyka dětí s poruchou autistického spektra. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá poruchou autistického spektra, konkrétně vývojem, specifikami a klasifikací, dále vizualizací a výukou anglického jazyka u žáků s poruchou autistického spektra. Obsahem praktické části je zanalyzování a doplnění knihy …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the use of visualisation during teaching English to people with autism spectrum disorder. It is divided into theoretical and practical part. Theoretical one deals with autism spectrum disorder , concretely with development, specifics and classification, next visualisation and teaching English to children disabled by autism spectrum disorder. The content of practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2015
Zveřejnit od: 11. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucia Pastieriková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FLÍDROVÁ, Radka. \textit{Využití vizualizace při výuce anglického jazyka u osob s poruchou autistického spektra}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/rjgbf0/.
Jak správně citovat práci
FLÍDROVÁ, Radka. Využití vizualizace při výuce anglického jazyka u osob s poruchou autistického spektra. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.12.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Sekvenční variabilita lidského mitochondriálního genomu a její význam v patogenezi poruch autistického spektra
Natálie Sedláková -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Desková hra "Krycí jména" jako didaktická pomůcka ve výuce českého jazyka
Michaela Vařbuchtová
Název
Vložil
Vloženo
Práva