Tomáš Gall
Bachelor's thesis
Nové trendy v propagaci produktu
New trends at product promotion
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá výběrem jednoho zástupce nových trendů v propagaci produktu pro dlouhodobou a stabilní podporu prodeje. Nejprve zvolí pomocí kvantitativního šetření styl zaměření, který má propagující využívat a poté pomocí kvalitativních hloubkových rozhovorů se zástupci vybraných firem zvolit nejlepší nový trend. Vybraný trend, konkrétně využití sociální sítě, byl poté vyzkoušen v praxi …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8323
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2016
- Vedúci: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing a formy propagace na internetu
Tomáš VOGELTANZ -
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Nela Čtvrtečková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Influencer marketing a jeho potenciál při propagaci kulturních akcí
Markéta Žákovská -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Tvorba značky produktu od jeho vývoje, výroby, až po jeho prodej
Leontýna Záhorová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová
Názov
Vložil
Vložené
Práva