Nedokončené věty: využití projektivní techniky u dětí předškolního věku – Eva SKOVAJSOVÁ
Eva SKOVAJSOVÁ
Master's thesis
Nedokončené věty: využití projektivní techniky u dětí předškolního věku
Incomplete sentences: projective technique utilization in children of pre-school age
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je ověřit využití projektivní psychodiagnostické techniky Nedokončené věty (Válková, 2000) u dětí předškolního věku 4-7 let a u dětí ve věku 4-7 let se speciálně vzdělávacími potřebami. Výzkumný soubor tvořilo 81 probandů, a to 33 dětí se speciálně vzdělávacími potřebami a 48 dětí bez speciálně vzdělávacích potřeb. Výsledky práce potvrzují na zkoumaném souboru využitelnost …moreAbstract:
The main objective of this thesis is to verify the use of psychological projective techniques Unfinished sentences (Válková, 2000) in preschool children 4-7 years and children aged 4-7 years with special educational needs. The research sample consisted of 81 probands and 33 children with special educational needs and 48 children without special educational needs. The results of the research group confirmed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 7. 2014
Accessible from:: 28. 7. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Julie Wittmannová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKOVAJSOVÁ, Eva. \textit{Nedokončené věty: využití projektivní techniky u dětí předškolního věku}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Physical Culture. 2014. Available from: https://theses.cz/id/rjuwj0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SKOVAJSOVÁ, Eva. Nedokončené věty: využití projektivní techniky u dětí předškolního věku. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.7.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 7. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Physical CultureMaster programme / field:
Physical Education and Sports / Adapted Physical Education
Theses on a related topic
-
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Připravenost dětí se speciálními vzdělávacími potřebami na vstup do základní školy se zaměřením na děli se sluchovým postižením
Petra KRZYŽANKOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Psychomotorické aktivity pro rozvoj jemné motoriky a grafomotoriky u dětí se speciálně vzdělávacími potřebami v mateřské škole
Klára ŠTEFKOVÁ -
Adjustační obtíže u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami.
Ivana ELEKOVÁ -
Projektivní technika Nedokončené věty u dětí předškolního věku
Adéla SKŘIVÁNKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights