Nedokončené věty: využití projektivní techniky u dětí předškolního věku – Eva SKOVAJSOVÁ
Eva SKOVAJSOVÁ
Diplomová práce
Nedokončené věty: využití projektivní techniky u dětí předškolního věku
Incomplete sentences: projective technique utilization in children of pre-school age
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je ověřit využití projektivní psychodiagnostické techniky Nedokončené věty (Válková, 2000) u dětí předškolního věku 4-7 let a u dětí ve věku 4-7 let se speciálně vzdělávacími potřebami. Výzkumný soubor tvořilo 81 probandů, a to 33 dětí se speciálně vzdělávacími potřebami a 48 dětí bez speciálně vzdělávacích potřeb. Výsledky práce potvrzují na zkoumaném souboru využitelnost …víceAbstract:
The main objective of this thesis is to verify the use of psychological projective techniques Unfinished sentences (Válková, 2000) in preschool children 4-7 years and children aged 4-7 years with special educational needs. The research sample consisted of 81 probands and 33 children with special educational needs and 48 children without special educational needs. The results of the research group confirmed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2014
Zveřejnit od: 28. 7. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Julie Wittmannová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SKOVAJSOVÁ, Eva. Nedokončené věty: využití projektivní techniky u dětí předškolního věku. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.7.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 7. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Aplikovaná tělesná výchova
Práce na příbuzné téma
-
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Připravenost dětí se speciálními vzdělávacími potřebami na vstup do základní školy se zaměřením na děli se sluchovým postižením
Petra KRZYŽANKOVÁ -
Význam speciálně pedagogické podpory u dětí se zrakovým znevýhodněním z pohledu speciálních pedagogů, pedagogů mateřské školy a rodičů
Radka Janošková -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Adjustační obtíže u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami.
Ivana ELEKOVÁ -
Projektivní technika Nedokončené věty u dětí předškolního věku
Adéla SKŘIVÁNKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva