Bc. Sandra Libická Simonović

Master's thesis

Kazuistika marketingové komunikace malé firmy v Srbsku

Case study marketing communications small business in Serbia
Abstract:
Cílem předkládané diplomové práce je představení mediální strategie malé firmy v Srbsku.Úkolem je provést analýzu srbského trhu podle jednotlivých prvků marketingového mixu v konkrétním marketingovém prostředí, nalezení jeho kladů a záporů a navržení samotné změny, která by mohla vést ke zvýšení prodeje zboží a služeb.
Abstract:
The aim of this thesis is a presentation of medial strategy of small company in Serbia. Main task is to make an analysis of Serbian market according to individual elements of marketing mix in this specific marketing environment, finding its cons and pros and suggesting the changes, which can lead to improvement to selling goods and services.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 11. 2015
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní