Kazuistika marketingové komunikace malé firmy v Srbsku – Bc. Sandra Libická Simonović
Bc. Sandra Libická Simonović
Diplomová práce
Kazuistika marketingové komunikace malé firmy v Srbsku
Case study marketing communications small business in Serbia
Anotace:
Cílem předkládané diplomové práce je představení mediální strategie malé firmy v Srbsku.Úkolem je provést analýzu srbského trhu podle jednotlivých prvků marketingového mixu v konkrétním marketingovém prostředí, nalezení jeho kladů a záporů a navržení samotné změny, která by mohla vést ke zvýšení prodeje zboží a služeb.Abstract:
The aim of this thesis is a presentation of medial strategy of small company in Serbia. Main task is to make an analysis of Serbian market according to individual elements of marketing mix in this specific marketing environment, finding its cons and pros and suggesting the changes, which can lead to improvement to selling goods and services.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ip70u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2015
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Jak udržet a neztratit své publikum po dobu rekonstrukce muzea. Fungování muzea a jeho práce s veřejností během rekontrukce
Kateřina Machová -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin -
Analýza a návrhy na zlepšení marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Jan Jandáček -
Návrh komunikační a marketingové strategie pro státní hrad Šternberk
Nikola Nedorostková -
Komunikační a marketingová prezentace státního zámku v Opočně
Kateřina Rýdlová