Návrh Online marketingové komunikace pro vybranou firmu – Tomáš Dvořák
Tomáš Dvořák
Bachelor's thesis
Návrh Online marketingové komunikace pro vybranou firmu
Proposal of Online Marketing Communication for a Selected Company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je navrhnout Online marketingovou komunikaci pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Slevomat.cz. V teoretické části jsou shrnuty stěžejní teoretické poznatky marketingu, ale také modernější formy jako je Online marketing. Praktická část se zabývá stávající marketingovou komunikací ve společnosti Slevomat.cz. Pro návrh nové efektivnější Online marketingové komunikace bylo …moreAbstract:
The goal of this thesis is to propose Online marketing Communication to increase the Competitiveness of the Company Slevomat.cz. The theoretical Part summarizes the fundamental theoretical Knowledge concerning the basics of Marketing but also more modern Forms like Online marketing. The practical Part deals with the concrete Situation in the Company Slevomat.cz. For the proposal of the new and more …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2019
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/vnhqh/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: Mgr. Daniela Červenclová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DVOŘÁK, Tomáš. \textit{Návrh Online marketingové komunikace pro vybranou firmu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2019. Available from: https://theses.cz/id/rkxf7v/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Slevové portály a agregátory slev
Roman Studený -
Marketingový plán pro "slevomat"
Eva Struhařová -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Tereza Maršálková -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Analysis and design of online marketing plan for the travel agency Tempo-Tours Praha s.r.o.
Jakub Křivanec -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Online marketing vybraného subjektu
Lenka HRONOVÁ -
Vybudování firmy na online marketing
Pavel Učeň