Tomáš Hynek

Master's thesis

Analýza krizové komunikace společnosti Volkswagen v ČR

Analysis of Volkswagen's crisis communication in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se zbývá analýzou krizové komunikace společnosti Volkswagen v České republice a její prezentace v médiích. V teoretické části jsou představeny prvky PR a do jejich rámce zasazena problematika krizové komunikace a její zásady, dále jsou uvedena teoretická východiska při sestavování mediální analýzy a provádění marketingového výzkumu. V praktické části je podrobně představena krizová …more
Abstract:
This master thesis deals with analysis of crisis communication of the Volkswagen Group in the Czech Republic and its presentation in media. The theoretical part presents particular components of public relations and the crisis communication and its rules as a part of them. Then some basic principles in media analysis and marketing research are presented. The practical part starts with an in-depth overview …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2016
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Marek Vomočil

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50042