Analýza krizové komunikace společnosti Volkswagen v ČR – Tomáš Hynek
Tomáš Hynek
Master's thesis
Analýza krizové komunikace společnosti Volkswagen v ČR
Analysis of Volkswagen's crisis communication in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se zbývá analýzou krizové komunikace společnosti Volkswagen v České republice a její prezentace v médiích. V teoretické části jsou představeny prvky PR a do jejich rámce zasazena problematika krizové komunikace a její zásady, dále jsou uvedena teoretická východiska při sestavování mediální analýzy a provádění marketingového výzkumu. V praktické části je podrobně představena krizová …moreAbstract:
This master thesis deals with analysis of crisis communication of the Volkswagen Group in the Czech Republic and its presentation in media. The theoretical part presents particular components of public relations and the crisis communication and its rules as a part of them. Then some basic principles in media analysis and marketing research are presented. The practical part starts with an in-depth overview …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50042
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2016
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Marek Vomočil
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50042
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Public Relations při řešení krizové komunikace
Nane Chobanyan -
Public relations při řešení krizové komunikace
Michaela Rozálie Ponikelská -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová