Sociální klima třídy žáků se specifickými výchovně vzdělávacími potřebami – Mgr. Olga Beránková
Mgr. Olga Beránková
Bakalářská práce
Sociální klima třídy žáků se specifickými výchovně vzdělávacími potřebami
Clasroom climate in the clasroom with the special education needs children
Anotace:
V této práci jsem se zabývala sociálním klimatem školní třídy žáků se specifickými výchovně vzdělávacími potřebami. V teoretické části jsem se proto zaměřila na vysvětlení jednotlivých specifických poruch učení a chování, významem, jaký má školní třída pro dítě a dále také samotným pojmem sociální klima. Z možných přístupů ke zkoumání klimatu jsem si vybrala sociometrický, jehož objektem zájmu je školní …víceAbstract:
This paper is focused on a social climate in the classroom for pupils with special education needs. The research was made in the 6th grade classroom with 13 pupils. All of them were 11 or 12 years old. The children had special learning disabilities as dyslexia, dysgrafiea or dysortografia combinated with behaviour disorders as ADD or ADHD. They were diagnostic by psychologists. The research tried to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l60jb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2006
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy chování a sociální práce
Karolína Šicová -
Poruchy chování a sociální práce
Karolína Šicová -
Duševní poruchy a poruchy chování vyvolané účinkem psychoaktivních látek
Tereza Vojtěchová -
Poruchy chování a sociální práce
Karolína Šicová -
Poruchy chování u dětí a mladistvých a možnosti řešení
Nikola Vaculková -
Styly učení a školní úspěšnost žáků deváté třídy a nižšího stupně gymnázia v anglickém jazyce
Petra Pokorová -
Sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení a jejich pozice ve školní třídě
Iveta Mecnarová -
Postavení žáka se specifickými poruchami učení ve školní třídě
Zlata Marková