Návrh marketingové strategie pro regionální letiště – Adam Faldyna
Adam Faldyna
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie pro regionální letiště
Design of Marketing Strategy for a Regional Airport
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií regionálního letiště, konkrétně Letiště Leoše Janáčka Ostrava. Toto letiště se nachází v Moravskoslezském kraji a jedná se o důležitý dopravní uzel. Kromě pravidelných pasažérských linek se letiště věnuje také rozvoji nákladní dopravy. Cílem této práce je představit marketingovou strategii letiště Ostrava a na základě výsledků dotazníkového šetření …víceAbstract:
This thesis deals with the marketing strategy of a regional airport, specifically Leoš Janáček Ostrava Airport. This airport is located in the Moravian-Silesian region and it is an important transport hub. In addition to regular passenger routes, the airport is also dedicated to the development of freight transport. The aim of this paper is to present the marketing strategy of Ostrava Airport and to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146806
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2022
- Vedoucí: Robert Hruška
- Oponent: Milena Lahutová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová