Bc. Andrea Koutňáková
Bachelor's thesis
Analýza přístupu bank ke klientům
Analysis of bank customer care
Abstract:
Cílem bakalářské práce „Analýza přístupu bank ke klientům“ je analyzovat nejproblematičtější místa v oblasti přístupu bank ke klientům se zaměřením zda a nakolik je celková spokojenost klienta ovlivněna bankovními poplatky. V úvodu práce jsou vymezeny základní pojmy, které se vážou k této problematice, jako je např. banka, bankovní klient, bankovní poplatky a pojmy, které popisují základní stavební …moreAbstract:
The bachelor thesis "Analysis of approach of banks to clients” is analysis of the most problematic places in the area of approach of banks to clients. The objective of thesis is to describe the problems and determine whether and to what extent is the total satisfaction of the client affected by bank charges. In the introduction of the thesis are defined basic terms that binds to this problematic, such …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xt352/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 1. 2014
- Supervisor: Ing. Jan Krajíček, Ph.D.
- Reader: prof. Ing. Eva Horvátová, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Finance and Accounting / Finance
Theses on a related topic
-
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků s maloobchodní nabídkou čerstvého droždí
Jan Kozák -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Ester Bendová -
Kvantifikace spokojenosti zákazníka pomocí indexu ECSI
Radka Přikrylová -
Analýza spokojenosti a loajality zákazníků ke značce
Veronika BÍLÁ -
Měření spokojenosti zákazníků Českým svazem lyžařských škol
Monika HOFMANOVÁ -
Zhodnocení spokojenosti zákazníků v podniku zabývajícím se zemědělskou prvovýrobou
Michaela Špačková -
Identifikace příčin klesající spokojenosti zákazníků společnosti Alza.cz, a.s.
Thanh Hang Nguyenová