Analýza přístupu bank ke klientům – Bc. Andrea Koutňáková
Bc. Andrea Koutňáková
Bachelor's thesis
Analýza přístupu bank ke klientům
Analysis of bank customer care
Anotácia:
Cílem bakalářské práce „Analýza přístupu bank ke klientům“ je analyzovat nejproblematičtější místa v oblasti přístupu bank ke klientům se zaměřením zda a nakolik je celková spokojenost klienta ovlivněna bankovními poplatky. V úvodu práce jsou vymezeny základní pojmy, které se vážou k této problematice, jako je např. banka, bankovní klient, bankovní poplatky a pojmy, které popisují základní stavební …viacAbstract:
The bachelor thesis "Analysis of approach of banks to clients” is analysis of the most problematic places in the area of approach of banks to clients. The objective of thesis is to describe the problems and determine whether and to what extent is the total satisfaction of the client affected by bank charges. In the introduction of the thesis are defined basic terms that binds to this problematic, such …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xt352/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2014
- Vedúci: Ing. Jan Krajíček, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Eva Horvátová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Finance and Accounting / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků s maloobchodní nabídkou čerstvého droždí
Jan Kozák -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Ester Bendová -
Kvantifikace spokojenosti zákazníka pomocí indexu ECSI
Radka Přikrylová -
Analýza spokojenosti a loajality zákazníků ke značce
Veronika BÍLÁ -
Měření spokojenosti zákazníků Českým svazem lyžařských škol
Monika HOFMANOVÁ -
Zhodnocení spokojenosti zákazníků v podniku zabývajícím se zemědělskou prvovýrobou
Michaela Špačková -
Identifikace příčin klesající spokojenosti zákazníků společnosti Alza.cz, a.s.
Thanh Hang Nguyenová