Lucie Chramostová

Bakalářská práce

Vliv spokojenosti zákazníků na marketingovou orientaci vybrané společnosti

The influence of customer satisfaction on the marketing orientation of the selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o výzkumu zákaznické spokojenosti společnosti Odpady-Janeček s.r.o. První část je zaměřena na literární rešerši, ve které jsou shrnuty dosavadní teoretické poznatky z marketingu, spotřebního chování a marketingového výzkumu, kde jsou zohledněny zejména způsoby výzkumu a procesy výzkumu. Dále je pozornost věnována metodám, jejichž pomocí jsou získávána potřebná data k …více
Abstract:
This bachelor's thesis aims the research of customer satisfaction of Odpady-Janeček s.r.o. The first part is focused on the literature research, which summarizes the theoretical findings from marketing, consumer behaviour and marketing research, where research methods and research processes are considered. Furthermore, attention is paid to the methods by which the necessary data are obtained to develop …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90011