Marketingová strategie pro Namasté – Bc. Gabriela Kopecká
Bc. Gabriela Kopecká
Diplomová práce
Marketingová strategie pro Namasté
Marketing Strategy for Namasté
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření marketingové strategie pro nově vznikající projekt jóga centra Namasté. Práce je rozdělena na 3 části. V teoretické části je vysvětlen a popsán Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza, PEST analýza, strategické plánování a marketingový mix. V praktické části práce je vypracována analýza konkurence a smíšený výzkum, který zjišťuje motivy a …víceAbstract:
The main aim of this work is to propose and to create the marketing strategy for the emerging yoga centre Namasté. This thesis is divided into 3 sections. The first section is a theoretical portion that explains and describes the Porter's five forces model, SWOT analysis, PEST analysis as well as the strategic planning and the marketing mix. The second section is a practical portion that performs an …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kopecká, Gabriela. Marketingová strategie pro Namasté. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila