Uplatnění absolventů Střední školy uměleckoprůmyslové na trhu práce – Bc. et Bc. Alena Marková, DiS.
Bc. et Bc. Alena Marková, DiS.
Diplomová práce
Uplatnění absolventů Střední školy uměleckoprůmyslové na trhu práce
Job opportunities for the graduates of Secondary School of Applied Arts in a labour market
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zaměřuje na uplatnění absolventů Střední školy uměleckoprůmyslové v Ústí nad Orlicí na trhu práce. Teoretická část na základě odborné literatury popisuje fungování trhu práce, jeho specifika, problematická místa trhu práce a možnosti zaměstnávání mladistvých a absolventů. Současně také mapuje kroky Evropské unie, které mají za cíl zvýšit zaměstnatelnost a konkurenceschopnost …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on job opportunities for the graduates of Secondary School of Applied Arts, in Ústí nad Orlicí. The theoretical part describes a labour market, functioning and its specific, problems of employability of young people and graduates. It also reflects some basic steps taken by the European Union in order to increase employability and the competitiveness of participating individuals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zutfr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Markéta Horáková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Andrea Drdáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Upper-Secondary School Grammar Instruction in the Czech Republic and Italy; a comparative study
Tereza Janáková -
Motivation to Learn English: An Inquiry into In-class and Extramural Motivation of Czech Upper-Secondary School Students
Tímea Petrovičová -
Peer Review of Written Assignments: Action Research at a Czech Upper Secondary School
Petra Vybíralová -
Upper Secondary School Students’ Perceptions about Learner Autonomy in Preparation for B2 First
Martina Ambrozová -
Lifelong Learning & Employee Development: Learning preferences in the Workplace
Josef Kučera -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Spirála učení a skepse aneb Celoživotní učení sociálních pedagogů
Pavla Frňková -
Změna kariéry jako příležitost pro celoživotní učení
Jakub Marčík