Veřejnost a marketingová komunikace – problém důvěry – Ing. Lenka Říhová
Ing. Lenka Říhová
Bakalářská práce
Veřejnost a marketingová komunikace – problém důvěry
The public and marketing communication - the problem of trust
Anotace:
V bakalářské práci se zabývám analýzou a hodnocením současného stavu důvěry veřejnosti k nástrojům marketingové komunikace. Tento stav je popsán prostřednictvím sekundární analýzy výzkumné sondy s názvem „Průzkum názorů občanů na marketingovou komunikaci a její dopady na společnost“. Sekundární analýza je zaměřena na zjištění možných rozdílů v názorech mužů a žen, dále se zabývá skupinou respondentů …víceAbstract:
In the thesis I deal with analysis and evaluation of current state of trust of the public to marketing communication tools. This state is described through secondary analysis of research called "Research of people's opinion on marketing communication and its impact on society". The secondary analysis focuses on potential differences in opinions of men and women, further it deals with group of respondents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bwqex/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová