Využití sociálních sítí v marketingu vybraných obchodních řetězců v ČR – Bc. Kateřina Košátková
Bc. Kateřina Košátková
Master's thesis
Využití sociálních sítí v marketingu vybraných obchodních řetězců v ČR
Use of social networks in marketing of selected retail chains in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využitím sociálních sítí v marketingu obchodních řetězců. V rámci teoretických východisek jsou zmíněny základní informace týkající se marketingu, digitálního marketingu a marketingových trendů. Dále práce popisuje sociální sítě, marketing na sociálních sítích a přibližuje využití sociálních sítí v České republice a také u obchodních řetězců. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem …moreAbstract:
This diploma thesis discusses the use of social networks in marketing of retail chains. The theoretical background mentions the basic information related to marketing, digital marketing and marketing trends. The thesis also describes social networks, marketing on social networks and their use in the Czech Republic and in retail chains. The aim of this diploma thesis is to find out how retail chains …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM6752
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
- Reader: prof. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOŠÁTKOVÁ, Kateřina. \textit{Využití sociálních sítí v marketingu vybraných obchodních řetězců v ČR}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/rmsysw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2021 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme:
Informační management
Theses on a related topic
-
Návrh analytické nadstavby CRM systému pro podporu rozhodování
Ondřej Holík -
Návrh obchodní strategie podniku
Petr Chaloupka -
Marketingová strategie – významný nástroj moderního řízení obchodní společnosti
Markéta Havlíčková -
Optimalizace IS pro zlepšení fungování logistického řetězce
František Chovanec -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
5/6/2021
Kohout, J.
5/6/2021