Analýza efektivity digitálního marketingu vybrané společnosti – Jan Krejsa
Jan Krejsa
Master's thesis
Analýza efektivity digitálního marketingu vybrané společnosti
Analysis of digital marketing efficiency of a selected company
Abstract:
Cílem této práce je analýza efektivity marketingových aktivit vybrané společnosti a návrh budoucí marketingové komunikace prostřednictvím modelu STDC. V teoretické části budou charakterizovány některé formy digitálního marketingu, marketingové modely a situační analýzy využité v praktické části. Dále budou definovány pojmy startup a sdílená ekonomika. V praktické části bude provedena situační analýza …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the effectiveness of marketing activities of the selected company and to design future marketing communication through the STDC model. In the theoretical part will be characterized individual forms of digital marketing and marketing models, used in the practical part. Furthermore, the concepts of startup and shared economy will be characterized. In the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77410
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2019
- Supervisor: Blanka Habrmanová
- Reader: Jan Mareš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77410
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Thanh Thi Kim Dao