Stanislav Bílek

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu poskytovatelů telekomunikačních služeb pro mobilní telefon

Analysis of marketing mix of telecommunication service providers for mobile phone
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingový mix poskytovatelů telekomunikačních služeb pro mobilní telefon ve vztahu ke generaci Y, do níž patří lidé narození v období 1982 - 2002. Práce podává základní přehled o telekomunikačním prostředí, seznamuje se specifiky jednotlivých generací a s marketingovým mixem mobilních operátorů. Praktická část je jednak tvořena poznatky získanými z rozhovorů …více
Abstract:
This bachelor thesis aims to analyze marketing mix of telecommunication service providers for mobile phone in relation to Generation Y (people born in the period 1982 -- 2002). The thesis represents a basic overview of telecommunication environment, informs about individual generation specifics and marketing mix of mobile operators. A practice part consists partly of findings received from interviews …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Martina Vargová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38129

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management