Bc. David Štícha

Master's thesis

Marketingový mix pro prodej analytického nástroje

Marketing Mix for Selling Analytics Tool
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingovým analytickým nástrojem. Práce má za cíl připravit marketingový mix pro daný analytický nástroj. V teoretické části jsou popsány pojmy týkající se digitálního marketingu, měření a analýzy dat. V praktické části je rozhovor s autorem nástroje, vytvořena analýza konkurence a je zde i interpretován výzkum, který proběhl skrze polostrukturované rozhovory. V praktické …viac
Abstract:
This master thesis deals with a marketing analytical tool. The thesis aims to prepare a marketing mix for the analytical tool. In the theoretical part, concepts related to digital marketing, data measurement and data analysis are described. In the practical part, the author of the tool is interviewed, a competitor analysis is created, and the research trough semi-structured interviews is interpreted …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Štícha, David. Marketingový mix pro prodej analytického nástroje. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Marketingová komunikace / Marketing Communications