Moderní nástroje zvyšování konkurenceschopnosti podniku – Ing. Simona Činčalová
Ing. Simona Činčalová
Diplomová práce
Moderní nástroje zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Modern Tools of Increasing Competitiveness of the Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá fenoménem konkurenceschopnost a faktory, které ji ovlivňují. Zvyšování konkurenceschopnosti podniku je možné nejen tradičními, ale i moderními nástroji. Tradiční nástroje již nepostačují, proto se stále častěji využívají ty moderní. Práce aplikuje získané poznatky ve společnosti Pardubický pivovar a. s. Na základě provedené analýzy je vypracováno hodnocení konkurenceschopnosti …víceAbstract:
This thesis deals with the phenomenon competitiveness and factors that influence it. Increasing the competitiveness of the company is possible not only by traditional, but also by modern tools. Traditional tools are not sufficient, that´s why modern ones are used. The thesis applies acquired knowledge in the company Pardubický pivovar a. s. On the basis of the analysis is given the evaluation of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Rudolf Kampf, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Činčalová, Simona. Moderní nástroje zvyšování konkurenceschopnosti podniku. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Petr Hrdina -
Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Pavel Hirsch -
Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Hana Prokopová -
Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti oční optiky
Hana Viktorová -
Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Nikola Muselíková -
Konkurenceschopnost druhotného umístění vybraných firem na moderním trhu
Tomáš Kadaník -
Hra v edukaci dospělých na příkladu hry stavění mostu
Radovan ČIERNÝ -
Implementace grafů k rozšíření manažerské hry Adgame
Jan Podestát