Využití technické památky v cestovním ruchu - Janatův mlýn Buřany – Monika Tůmová
Monika Tůmová
Diplomová práce
Využití technické památky v cestovním ruchu - Janatův mlýn Buřany
Utilization of technical monument in tourism - Janatův mill Buřany
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi využití technické památky Janatův mlýn v cestovním ruchu. Jejím cílem je navržení naučné stezky a vhodných prostředků marketingové komunikace včetně poskytnutí přehledu o současném stavu památky a možností jejího dalšího rozvoje. Práce je členěna do čtyř kapitol. První kapitola pojednává o marketingu, kulturním dědictví a památkové péči. Následující kapitola …víceAbstract:
This master's thesis deals with different use possibilities of the technical monument Janatův mill in tourism. Its main goal is to design educational trail and propose suitable means of marketing communication including an overview of the monument's current state and possibilities of its future development. The thesis is divided into four chapters. The first chapter deals with marketing, cultural heritage …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57284
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: Jarmila Netková
- Oponent: Irena Novotná
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57284
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová