Žáci s Aspergerovým syndromem v základních školách v Praze 4 – Helena Čamachová
Helena Čamachová
Bakalářská práce
Žáci s Aspergerovým syndromem v základních školách v Praze 4
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na edukaci žáků s Aspergerovým syndromem v základních školách. Hlavním cílem kvalitativního výzkumu, uvedeného v praktické části práce, je prozkoumat a popsat vzdělávání těchto žáků v základních školách v městské části Praha 4. Cílem práce je přiblížit edukační proces žáků s Aspergerovým syndromem, pohled na jejich vzdělávání z pozice učitelů, asistentů pedagoga i …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the education of pupils with Asperger's syndrome in primary schools. The main aim of the qualitative research, presented in the practical part of the thesis, is to examine and describe the education of these pupils in primary schools in the city district of Prague 4. The aim of the thesis is to describe the educational process of pupils with Asperger's syndrome, the …víceKlíčová slova
Aspergerův syndrom edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami podpůrná opatření speciálně pedagogická intervence poruchy autistického spektra speciální pedagogika Asperger's syndrome education of pupils with special educational needs support measures special pedagogical intervention autism spectrum disorders special education
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/dhqqp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2024
- Vedoucí: Mgr. Lukáš Stárek, Ph.D.
- Oponent: PaedDr. Irena Johanka Savková, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová -
Analýza podmínek edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při přechodu na druhý stupeň základní školy
Zuzana Pištorová -
Možnosti edukace žáků s lehkým mentálním postižením
Ilona Švandová -
Edukace žáků s poruchou chování; nové přístupy asistenta pedagoga ve třídě
Ludmila Hénková -
Edukace žáků v riziku problému/poruch chování a mentálním postižením v inkluzivním procesu v základní škole.
Irena Floriánová -
Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve střední škole
Jana Šolcová Maglenová -
Specifika edukace romských žáků se sluchovým postižením
Kristýna Mariáková -
Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve waldorfské škole
Renata Ela TRÁVNÍČKOVÁ